Bila Masa Yang Sesuai Beli Emas?

Ramai customer yang tanya saya bila masa yang sesuai beli emas? Tapi apabila saya kemukakan jawapan dia org mcm tak setuju pulak dengan saya. Tapi tak apalah. Saya akan bantu sedaya mungkin untuk memastikan semua pihak bergumbira. Ini jawapan saya kepada semua pembaca:

"Sebenarnya, istilah masa terbaik untuk beli emas ni adalah beli ketika murah, jual ketika mahal. Betulkan? Tapi kita tahu ke bila nak murah? bila nak mahal? Yang biasa kita semua dengar adalah emas sentiasa naik harganya saban hari, minggu, bulan dan tahun. Cuma mungkin ada beberapa detik dan ketikanya harga semasa emas dunia turun di paras yang boleh dikategorikan sebagai rendah daripada biasa. Itu pun masih di dalam graf menaik dan hanya dalam masa yang singkat serta memerlukan pemantauan rapi oleh para pembeli emas jika ingin mendapatkannya..."

So apa yang boleh saya bantu dekat sini ialah, saya akan smskan kepada para pelanggan / dealer / sesiapa sahaja yang ingin membeli emas dengan saya ketika harganya merundum sekejap. Mungkin sms tu tgh2 malam, awal pagi, petang dan sebagainya. So untuk dapatkan harga terbaik, tuan/puan bolehlah remind saya di talian 019-936 2935. Insyaallah saya laksanakan amanah tersebut sebaiknya. Itu saja yang boleh saya bantu untuk bg khidmat terbaik kepada semua pihak.

Kalau ada sesetengah dealer yang boleh bg garenti harga emas akan datang mcm ni mcm ni..saya anggap itu bohong. Apa yang boleh kita buat, hanyalah meramal harga dan mungkin harganya sama, jatuh atau naik. Nama pun RAMALAN. Tapi semuanya berkait dengan ilmu. Kita kena rajin baca analisa emas. Artikel2 yang ada hubungkait dengan emas dan sebagainya. Insyaallah, jika ilmu kita mantap, kita mampu berjaya.

So jangan bertangguh lagi. Buatlah keputusan segera dan mungkin keputusan anda mampu mengubah masa depan anda semua. PASTIKAN NIAT NIAGA EMAS INI BETUL dan KERANA ALLAH TAALA. Insyaallah kita mampu berjaya.

- Tokey Emas -
" Beli Emas Dengan Ilmu...."