Kempen mengimarahkan ruangan RAKAN TOKEY EMAS (ruangan FOLLOWERS)

Assalamualaikum kawan-kawan semua!

Kami nak ajak kawan-kawan semua untuk mengimarahkan ruangan RAKAN TOKEY EMAS (ruangan FOLLOWERS) yang telah kami sediakan sebagai tanda sokongan kawan-kawan terhadap usaha yang kami jalankan ini. Kalau tak join (beli) kami pun, tetapi join ruangan FOLLOWERS jadilah...harap-harap dengan usaha kawan-kawan join ruangan tersebut Allah permudahkan kawan-kawan utk turut serta bersama kami mengusahakan perniagaan emas ini di samping kita menabung dalam bentuk simpanan emas.

Caranya amat mudah, kawan-kawan tgk ruangan sebelah kanan (hijau), kawan-kawan skrol down sampai kolum yang warna merah, bhgn bawah sikit, ruangan FOLLOWERS ni letakkanya di antara menu RUJUKAN SETEMPAT dan HITS pengunjung blog Tokey Emas. Lepas jumpa tu, tekan butang FOLLOW untuk join sebagai rakan Tokey Emas. Mudahkan...banyak faedah kawan-kawan dpt...kawan-kawan lain pun dpt mengenali kawan-kawan mereka yang lain. Mana tahu kot2 ada yang jumpa jodoh kat sini kan...Takdir Allah!...

Selain daripada tu, kami nak pesan sikit kat kawan-kawan semua. Bisnes2 jugak..tabungan emas masing-masing jgn lupa..setakat ni alhamdullah Tokey Emas Wazir dah berjaya simpan sebanyak 450g dalam simpanan peribadi. Manakala Tokey Emas Muslim pula berjaya simpan sebanyak 400g. Kami rasa ejen-ejen Tokey Emas yang lain pun macam tu. Jangan kita asyik duk jual saja pada org lain tapi bhgn kita ketinggalan. Rugi besar tu kawan-kawan. Jumpa lagi..bye..

- TOKEY EMAS -