Kenapa mesti join Rangkaian Tokey Emas (RTE) ?

Assalamualaikum.

Alhamdulillah jumpa lagi kita kali ini. Kali ni mcm nak promosikan diri sendiri. Tapi harap-harap tak sampai membanggakan diri sendiri utk kepentingan bisnes emas ni. Apa yang nak kami ingin kongsikan kat sini adalah kenapa mesti join Rangkaian Tokey Emas (RTE)? 

Kami gambarkan faedah / manfaat rakan-rakan emas baru yang ingin menyertai Rangkaian Tokey Emas (RTE) ini sepertimana kata-kata pakar motivasi kita iaitu Dr. Azizan Osman :

"Ramai orang mempunyai produk atau perkhidmatan yang luar biasa di Malaysia ini dan mereka berkobar-kobar untuk memulakan perniagaan mereka. Tetapi disebabkan mereka tidak ada ilmu, mentor dan sistem atau strategi pemasaran yang betul dan berkesan, perniagaan mereka tidak berkembang atau ada yang sehingga tutup perniagaan mereka dalam masa yang paling singkat! Biar berniaga secara kecil-kecilan tetapi pelanggan datang besar-besaran...”

Sebab apa kami perlu menjadi pilihan anda?
  1. Saya adalah salah seorang pemenang hadiah ke Seminar Kepimpinan PG di Perth, Australia. (link)(link)
  2. Kami mempunyai rangkaian dealer yang amat ramai. (link)
  3. Kami mempunyai rangkaian ejen (sebelum bergelar dealer) sementara yang amat ramai.
  4. Rangkaian kami adalah rangkaian terbesar di PANTAI TIMUR dan Insyaallah ke seluruh Malaysia.
  5. Rakan emas kami terdiri daripada golongan guru, pensyarah, peguam, ahli korporat, pegawai kerajaan, swasta, doktor perubatan, jurutera, juru ukur, juruteknik, petani, peniaga, Tokey MLM, Tokey Jualan Langsung, Tukang Emas, Tokey Emas dan sebagainya. Yang terbaru adalah PELAJAR!.
  6. Sistem tempahan kami adalah 24 jam 7 hari seminggu tanpa mengira waktu.
  7. Kami mampu untuk memantau harga belian / jualan yang diperlukan oleh rakan emas baru kami tanpa mengira jumlah belian / jualan.
  8. Kami mempunyai rekod jualan / belian emas yang melebihi RM500k (ALHAMDULILLAH, TERKINI MULAI JAN 2011 - MELEBIHI RM2 juta) setiap bulan.
  9. Perkhidmatan kami adalah dari pintu ke pintu tanpa caj tambahan.
  10. Stok kami sentiasa ada (anda bagi duit, kami bagi emas terus tanpa tangguh) - INSYAALLAH
  11. Khidmat nasihat dan bimbangan percuma kepada SEMUA.
  12. Kami terima tempahan emas dari jumlah yang sekecil-kecilnya sehingga jumlah yang sebesar-besarnya.
  13. Kami utamakan kepuasan hati rakan emas baru kami.
  14. Kami mampu beli balik emas-emas yang hendak dijual oleh rakan emas dalam kuantiti yang sekecil-kecilnya hingga kuantiti sebesar-besarnya.
  15. Harga belian / jualan dengan kami adalah yang terbaik. Insyaallah kami cuba yang terbaik.
  16. Kami mampu menjadi mentor dan mentee yang terbaik kepada rakan emas baru kami.
  17. Kami amalkan konsep BELI EMAS DENGAN ILMU.
  18. Kami amalkan konsep terbuka untuk semua rakan emas baru dan lama kami. Tiada paksaan untuk sentiasa berurusan dengan kami. TETAPI SEKALI ANDA PILIH KAMI, ANDA TIDAK AKAN TUKAR LAGI KEPADA YANG LAIN. Itu adalah magnet emas rangkaian kami.
Di kesempatan yang ada ini, kami masih menjejaki rakan emas baru di negara Brunei Darul Salam, Singapura, Sabah dan Sarawak. Rakan emas baru yang berminat, boleh hubungi kami di talian 019.936.2935 (WAZIR) atau dealer-dealer di bawah rangkaian kami.

- Tokey Emas "Beli Emas Dengan Ilmu....."