Emas nak banyak, tapi duit ada sikit, dalam masa yang sama mahu jadi dealer..bagaimana?

Kepada pelanggan-pelanggan baru semua..sebelum ni saya telah diajukan dengan satu soalan daripada seorang bakal customer saya, akan tetapi disebabkan saya dah lupakan 1 kaedah ini, maka saya cakap dekat bakal customer tu...saya tak boleh tolong kalau duit tak cukup...melainkan ada duit secukupnya (rm20k - utk jadi dealer sah PG).

Bukan niat saya tak nak tolong, tapi saya takut andaikata solution yang saya berikan nanti akan menjerat lagi bakal-bakal pelanggan saya yang mahu menjadi dealer PG sebagaimana pernah terjadi pada 1 ketika dahulu ketika berurusan dengan Bank Rakyat. CUKUPLAH HANYA SEKALI ! Saya tak nak ajar lagi bakal-bakal penyimpan emas bergantung kepada pihak ke-3 untuk membeli emas dengan banyaknya. Cukuplah kita beli emas berdasarkan kemampuan yang kita ada..insyaallah kita akan lebih bahagia dengan cara ini. Ada duit banyak..kita beli emas banyak-banyak dan sebaliknya...tapi kalau nak beli emas dengan harga murah..boleh call atau sms saya secara personal 019-9362935..saya boleh tolong...jgn bimbang...

Solution yang saya maksudkan di atas adalah BELI EMAS MELALUI KAEDAH PAJAKAN DI BANK.

Akan tetapi, jika masih ada di antara bakal customer saya nak teruskan juga dengan solution BELI EMAS MELALUI KAEDAH PAJAKAN DI BANK, dipersilakan....saya boleh lampirkan cara-cara bagaimana nak lakukannya di blog saya ini. Tuan/puan boleh baca kaedahnya di blog ini ADIE USAHAWAN EMAS - http://emas-24karat.blogspot.com/. Banyak ilmu boleh dimanfaatkan di sini. Kepada bakal pelanggan saya hari tu..jgn berkecil hati...sebab saya mahukan yg terbaik utk anda.

Yang baik datangnya daripada Allah Taala..Yang lemah datangnya daripada diri saya sendiri dengan takdir Allah...

- TOKEY EMAS -